Konkurs na projekty podnoszące kompetencje kadry dydaktycznej uczelni

Data: 12.09.2016 Kategorie: Konkursy NCBiR

logo

Dnia 27 czerwca 2016 r. Narodowe Centrum Badań i Rozwoju ogłosiło konkurs na projekty podnoszące kompetencje kadry dydaktycznej uczelni w ramach wspierania zmian organizacyjnych i podnoszenia kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego.

Adresatem konkursu są szkoły wyższe publiczne lub niepubliczne. Projekt może obejmować swoim zakresem merytorycznym wyłącznie działania podnoszące kompetencje dydaktyczne kadr uczelni w zakresie co najmniej trzech z poniżej wskazanych elementów:

  1. innowacyjne umiejętności dydaktyczne takie jak learnin-by-doing, design-thinking,
  2. umiejętności informatyczne w posługiwaniu się bazami danych i ich wykorzystanie w procesie kształcenia,
  3. w prowadzeniu dydaktyki w j. obcym,
  4. w zarządzaniu informacją.

Budżet konkursu wynosi 132  mln złotych, natomiast maksymalny koszt projektu przypadający na jednego uczestnika korzystającego z form wsparcia realizowanych poza granicami kraju nie może przekroczyć 24 tysięcy złotych. Dla uczestników korzystających z form wsparcia na poziomie krajowym maksymalny koszt nie może przekroczyć 9 tys złotych na osobę.

Wnioski składa się w formie elektronicznej za pomocą formularza w Systemie Obsługi Wniosków Aplikacyjnych SOWA oraz w formie papierowej, wydrukowanej z systemu, ze złożonym podpisem osoby do tego uprawnionej do 30 września 2016 r.

Osoby zainteresowane konkursem powinny na bieżąco zapoznawać się z informacjami zamieszczonymi na stronie  www.power.gov.pl  oraz na stronie www.funduszeeuropejskie.gov.pl.

Szczegółowe informacje o sposobie składania wniosków znajdują się na stronie konkursu.

Dodatkowe informacje o konkursie znajdują się w zakładce FAQ na stronie http://www.ncbir.pl/fundusze-europejskie/power).

Źródło:NCBiR

© 2020 Wszystkie prawa zastrzeżone. Realizacja: OPTeam S.A.

UWAGA! Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Cookies wykorzystywane są do prawidłowego funkcjonowania strony oraz w celach statystycznych. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.

Po więcej szczegółów odwiedź naszą "Politykę prywatności"